Uus trend Eesti moemaastikul - spetsiaalselt e-poele disainitud rõivad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Rahvusvahelised veebipoed on meile ammu juba teed näidanud ning haaranud oma disainiprotsessi nii staare kui erinevaid moedisainereid. Briti moebrändile River Island on erikollektsiooni teinud Rihanna, populaarse e-poega Asos lõi käed Lacoste. Näiteid jagub mitmeid ja ei ole välistatud, et just nendesamade edukate koostööde tulemusel on samasugune trend kogumas populaarsust ka Eestis.

Kodumaise moe- ja ilukaupade e-poe Siison.ee ostujuht Liis Teemusk räägib, et Siisonil on selja taga juba mitu eriprojekti, mille raames sai kohalike moedisaineritega koostöös loodud üks või mitu eset, mis olid algusest peale mõeldud eksklusiivselt Siisonisse müüki minemiseks. «Mõte tekkis sellest, et soovime oma klientidele pakkuda midagi erilist, mida nad mujalt ei leia,» ütles Teemusk. «Ning kui teised koostööd maanduvad poepinnal, siis meie võimuses on viia eriline toode ka Eesti kaugeimatesse otstesse.»

Just see boonus eristab Siisonit teistest disainialastest koostöödest, mis Eestimaa pinnal aset leidnud. Kaks disainerbrändi on varemgi vägesid ühendanud, näiteks Ivo Nikkolo ja Kätlin Kaljuvee käesoleval kevadel, mõne aasta tagusest ajast Anu Samarüütel-Longi erikollektsioon Montonile. Ka Siison on läinud seda teed, et ühendada kodumaine e-pood ning Eesti andekate disainerite looming, seda siis veebis, mitte füüsilise poe pinnal.

Nii löödigi näiteks käesoleva aasta valentinipäevaks käed kodumaise aksessuaaridisaineri Kadri Kruusiga, et tuua eksklusiivselt Siisonisse müüki südamekujuline käekott. Spetsiaalselt Siisoni jaoks on disaininud ka moekunstnik Jaana Varkki – eelmisel aastal tuli müüki mitu eridisainiga pluusi, tänavu kevadel disainis aga Varkki Siisonile suvise kleidi.

«Oleme niigi uhked, et Siison pakub suurimat valikut kodumaiste moedisainerite loomingust. Erilisuse ja eksklusiivsuse lisamiseks astusime aga sammu kaugemale ja müügitulemused näitavad, et eksklusiivsus tõesti müüb,» tõdeb Teemusk. «Kindlasti plaanib Siison jätkata taolist koostööd nende disaineritega, kes tänaseks on e-poele erimudeli juba loonud. Lisaks on vaikselt juba astutud samme kaasamaks teisigi kohalike moeloojaid, kes Siisoni kaubavalikus esindatud või lähitulevikus esindatud saavad.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles