Galerii: noor moebränd Lowi Vi näitas suvemoodi

Linda Pärn
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

22. mail esitles värske moebränd Lowi Vi Baltika kvartalis enda tõlgendust suvistest trendidest.

Lowi Vi bränd on sündinud kahe kontrastse kultuuri kooskõlana - põhjamaise pragmaatilisuse ja vormipuhtuse ning Itaalia temperamendi ja traditsioonide ühte põimumisel. Brändi esimene kollektsioon (kevad/suvi 2014) räägibki loo kahe disaineri, Anni Ilvese ja Pamela Ebano, erinevustest ning võimalusest kohtuda ja luua ühine vormikeel läbi katsetuste ning ebatavaliste kontrastide.

Disainer Anni Ilves räägib kollektsiooni loomeprotsessist: «Luues kollektsiooni püüdsime jääda truuks naisele, kes õhkab salapärast varjatud sensuaalsust ning kellele meeldib end uuendada pea iga päev. Naisele, kes otsib inspiratsiooni igast päevast ning kes on innustus ja eeskuju teistele.»

Lowi Vi toodete disaini filosoofia põhineb tugevalt minimalismil, kuid seda selle kõige modernsemas võtmes. See esineb puhtas struktureeritud välisvormis ja vormi sees leiab rohkelt huvitavaid detaile erinevate materjalide ning lõigete näol, mis lisavadki tootele oma näo.

Suvine moeshow toimus bändi I Wear* Experiment muusika saatel. Vaata pilte!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles