Appi, laps kukkus reklaami lõksu!
- Sel kümnendil on lastele suunatud reklaam muutunud palju agressiivsemaks.
- Digiuuendused on traditsioonilise reklaami ümber loonud suure halli ala.
- Kõige kavalamad turundajad kasutavad ära juutuubereid ja videoblogijaid.
- Kriitilised inimesed on hakanud laste süüdimatu ärakasutamise vastu võitlema.
/nginx/o/2017/12/15/7408287t1h14cd.jpg)
Huvitav, mis kingitus peitub kuuse all? Psst, seda ei tea jõuluvana. Tegelikult teavad seda kõige paremini reklaamijad ja turundajad.
FOTO: SCANPIX
Kui teil on lapsed või lapselapsed, olete jõulude künnisel hakanud kindlasti juba kahtlustama, kes tellib tegelikult talle asju kuuse alla või kingikotti. Jah, need on salakavalad turundajad ja reklaamijad. Õnneks on üks lahendus, kuidas lapsi nende küüsist päästa.