Ehteks naeratuse kõrvale: näiteid maitsekast disainist

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erakogu

Inimese kauneim ehe on kahtlemata hea tuju, kuid moekalt valitud aksessuaarid aitavad igal juhul argipäeva annuse glamuuri lisada.

Foto: Erakogu

Austrias Hartbergis tegutsev prillitootja Andy Wolf Eyewear loob unikaalseid prille nõudlikule maitsele. Prille valmib vaid limiteeritud kogus, sest kogu tootmisprotsess toimub käsitsi. Tootmisel kasutatakse parimat Itaalia atsetaati. Drax col. C päikeseprillide vasekarva metallraam on inspireeritud aviaatorist, kuid see on vana klassiku modernselt kolmnurkne tõlgendus. Metallraami saab paigaldada ka optilised klaasid soovikohase tumedusastme ja värvitooniga.

Foto: Erakogu

Üheagselt nii klassikaline kui ka modernne ENOCH col. F võtab samuti šnitti aviaatorlikust stiilist ning tugeva metallraami ja õrna atsetaadi kombinatsiooniga sobib see hästi moodsa aja iseteadlikule mehele.

Foto: Erakogu

Kristel Suigussaare nahast kikilipsu geomeetriline stiliseering on inspireeritud rahvusliku tikandi rukkilillest. Tähendusrikkust lisab eestlase kui rombi käsitlus – oleme nurgelised ja tahumatud, aga ka vastupidavad ja julged.  Eesti rahvuslille sinine koloriit on seejuures värvikas viide selgele taevale ja kindlale tulevikuusule.

Foto: Erakogu

Kristel Suigussaare autoriloomingut iseloomustavad kordumatu lugu ja karakter. Nahkkindaid võib kanda ka ehte ja kunstiteosena.

Foto: Erakogu

1885. aastal Rootsis asutatud bränd Amanda Christensen on spetsialiseerunud kaelasidemete, kikilipsude ja taskurätikute tootmisele, keskendudes kvaliteedile ja ajakohasele skandinaavia stiilile. Kokkuvolditud siidist taskurätik lisab välimusele viisaka värvilaigu, peites endas krutskilikku iseloomu.

Foto: Erakogu

Särgimaailmast kiiresti aksessuaarimaailma laienenud disainibrändi Ted Bakeri tähelepanu kuulub detailidele, nii nagu selle kaarditasku ja mansetinööpide puhul, mis oma tagasihoidlikkuses annavad selge märgi, et kuuluvad pisiasju hindavale mehele.

Foto: Erakogu

Olymp mängib olümpialike väärtuste ümber, lootuses, et brändi aksessuaare kandvad mehed tunnevad end nii eduka, õnneliku ja rahulolevana, nagu oleksid äsja olümpiamängudel osalenud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles