EDETABEL ⟩ Just need on tooted, mida eestlased sekspoest enim ostavad

Dagmar Lamp
, Elu24 peatoimetaja asetäitja
Copy
Foto: Shutterstock

Seksikate kaupade poed teevad tänuväärset tööd ning hoolitsevad selle eest, et inimesed saavad elada rahuldustpakkuvamat seksuaalelu. Ei saa unustada ka orgasmilõhet, millega võitlemisel tulevad samuti erinevad mõnulelud appi.

Orgasmilõhe meeste ja naiste vahel tuleneb sellest, et mehed jõuavad orgasmini neli korda kiiremini kui naised ja ühiskondlik arusaam seksist piirdub kahjuks sageli penetratiivse vahekorraga. «Naised aga vajavad, et neid söödaks juba diivanil silmadega, komplimente ja hellitusi enne lahti riietumist,» kinnitab Musta Pantri perenaine Anni ja lisab, et ainult penetratiivse vahekorraga jõuab orgasmini vaid väike osa naistest. 75 protsenti naistest saavad aga orgasmi kliitori stimuleerimise teel.

«Musta Pantri kliendid on eesrindlikud ning kõige müüduimad tooted on justnimelt kliitori stimuleerijad ja loomulikult ka libestid, millega neid kasutada,» ütleb Anni. «Kui kaks aastat tagasi olid kliendid peamiselt naised, siis 2020. aastal on ka mehed aktiivselt eelkõige oma naiste rõõmuks lelusid soetanud. Tabuloor sekslelude ümber hakkab langema!»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles